marți, 21 aprilie 2015

Prezentare

Asociația pentru Implementarea Democrației (AID) este o organizaţie neguvernamentală şi non-profit al cărei scop principal este acela de a contribui la consolidarea democraţiei din România prin promovarea valorilor democratice, consolidarea instituţiilor democrației şi sprijinirea dezvoltării unei noi generații de lideri.
În acest scop, AID a inițiat programul Academia Leaders 4 Romania”, un proiect care reprezintă o nouă viziune asupra leadership-ului la nivelul noilor generații și care urmărește crearea unui grup de lideri cu o perspectivă diferită care să conducă România.

Academia Leaders 4 Romania” este un concept nou în România, un proiect ambițios, bazat pe coaching și mentorship, implementat de directorul AID, domnul Alexandru Cumpănașu, împreună cu un grup de studenți și destinat tinerilor motivați și dornici de a se autodepăși. 


Un comentariu:

  1. Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia și sunt astăzi o femeie fericită prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

    RăspundețiȘtergere